fredag 23 maj 2014

Väldigt blommiga byxor





För några veckor sedan shoppade jag faktiskt lite till mig själv, hör och häpna, och för att undvika att fastna i köpa-bra-att-ha-baskläder så blev det istället ett par väldigt somriga och väldigt blommiga byxor som fick göra debut när vi firade lillasysters födelsedag ute hos päronen. 

Till en solbränna och vitt linne så kommer de nog säkert bli väl använda i sommar. På tal om sommar så har jag idag på mig en sommarklänning som jag fick av mor precis efter att vi fått lillan. Snäll som hon är kom hon hem till oss med lite fräscha sommarkläder till både mig och Skrutten, som vi var alldeles för upptagna eller inneslutna i vår bubbla för att tänka på själva. Hur snällt är inte detta?

Den sitter "lite" lösare denna sommar ska erkännas. Vilka minnen som kan dyka upp av en alldeles vanlig klänning från MQ. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar