måndag 19 maj 2014

Ute i solen

Måndag och vi är nyss hemkomna från sista rytmiken för denna termin. Till hösten är det lillan och hennes pappa som får rocka loss till Lira i ett babyband och spela på munnen till Krille krokodil. Även om jag själv har en väldigt spännande höst framför mig så är jag nog ändå lite avis på dem. Jag har älskat rytmiken från första gång och det är så himla fint att se hur lillan har utvecklats av att vara där.

När lillan somnade i vagnen på vägen hem så valde jag mellan att hämta Strössel och gå en eftermiddagsrunda eller att slå mig ner på uteplatsen.

Det blev det senare. Så med en Loka, som smakar vaniljglass, i handen och både Strösslan och lillan vid min sida så ska jag planera lite inför bröllopet. Det är sådana här dagar man ska hämta energi ifrån under de bistra februaridagarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar