fredag 9 maj 2014

Och den stora dagen närmar sig


Mötet igår med Lisa och Mattias gick alldeles förträffligt, jag sa i telefon innan idag att det är så roligt att jobba med människor som är riktigt bra på det de gör, och det sammanfattar nog väl hur det är att ha hjälp av Lisa med detta.

Igår så hade vi ett ganska så långt möte, tror nog att klockan nästan hade slagit 21.30 när Skrutten och jag traskade tillbaka och hämtade vår lillfisa, och under detta så checkade vi av så himla många saker. Vilket kändes mycket bra, dagen närmar ju sig faktiskt med stora steg.

Strax innan vi gav oss iväg till Hällevik igår så slet jag upp två paket i brevlådan (jag har en ovana att öppna posten vid brevlådan och sedan hasta vidare, Skrutten tycker inte att detta är en av mina bästa egenskaper…) och de innehöll etiketter med våra initialer som jag inte kunde hålla mig ifrån att beställa. för någon vecka sedan.

Och så fina de blev.

Nu kommer snart Skrutten innanför dörren och då ska vi hålla helg. Fredag, familjen samlad - kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar