tisdag 13 maj 2014

Hon sov, sov och sov

Trots att jag la henne för vila lite tidigt idag så sov hon en maratonvila min lilla loppa. Vilket gjorde att vi blev supersena till föräldraträffen under förmiddagen.

Men är det något som jag lärt mig om vår lilla böna så är det 1. hon uppskattar inte att väckas i förtid och 2. hon är inte så trevlig att ha och göra med när hon inte vilat tillräckligt.

Så hon fick vila och bestämma när det var dags att åka. Är man chef så är man.

Nu ska jag baka lite rawchokladbollar, jag blir lite osäker på om de egentligen räknas som "raw" då jag inte använder rawkakao men ändå…, för lillans mormor kommer på besök efter hennes jobb och detta för att det är lillskruttans tiomånadersdag.

Nej jag vet, inte klokt. Snart är hon ett år!

chokladbollarna kommer innehålla dadlar, nötter, kakao och kokosfett så kanske hon till och med får smaka lite. Sött och gott kommer det att bli, men inte sött från vitt socker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar