lördag 3 maj 2014

Kallt? Varmt?

Sitter utomhus och jobbar lite inför bröllopet. "Jobbar" lät ju kanske inte så roligt, men om jag utvecklar och berättar att jag sitter i en solstol, med dotter sovandes bredvid mig och skriver gästpresentationer så fångas nog känslan lite bättre. Ibland skrattar jag till och med högt!

(Om man nu får lov att erkänna att man skrattar åt egna roligheter.)

Det är härligt ute men nyss gick jag faktiskt in och hämtade en filt till mig och stoppade om lillan med en extra, lite ruggigt blir det faktiskt när solen går i moln. 

På förmiddagen blev jag och lillan bortskämda av mamma/mormor nere på stan och vi hann med en liten lunch på Ritz också. Den där lunchen var alldeles välbehövlig då min kurrande mage påminde mig om att jag glömt att äta frukost.

Skrutten är iväg och springer Humlestafetten idag (heja heja pappa!) men kommer hem han också snart, så har vi hela lilla familjen samlad igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar