fredag 27 september 2013

Det är fortfarande något speciellt med fredagar

Det är verkligen fortfarande något speciellt med fredagar, fastän att jag är hemma hela tiden nu. Men ändå känns det som att vardagarna är vardagar och helgen är helg. Det är ju så klart för att Skrutten kommer hem och är med oss på heltid på helgen.

Och fredagar har en alldeles speciell plats i mitt hjärta.

Idag kör vi grillad kyckling och potatissallad som fredagsmiddag, inte något av det är tillagat av oss utan köpt direkt ifrån affären. Lättlagat kan man väl minst säga. Till detta ska vi dock testa äppelchutneyn och det är jag faktiskt lite spänd på.

Sedan kommer jag "glömma bort" det där med att vissa kilon fortfarande ska skalas av från denna post-graviditetkroppen och hänge mig åt både chips och dipp och godis. Här ska det firas att det är fredag.

Trevlig fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar