onsdag 18 januari 2012

Tröttmössa...

Har precis avslutat ett andra jobbpass för den här dagen och måste erkänna att jag är lite trött. Men istället för att lägga mig i sängen tillsammans med de övriga familjemedlemmarna så sitter jag nog uppe en stund till. Behöver alltid en stund för att rensa huvudet innan jag går och lägger mig, annars blir det mest att man ligger och snurrar runt på grund av ett rörigt huvud.

Och snart är det helg igen - hur galet är inte det? Dagarna verkligen bara springer iväg.

Imorgon blir till jobb till sent igen så denna helgen som kommer känner jag mig välförtjänt av. Och så mycket roliga saker som ska hända minsann.

På fredag är det en kollega som har bjudit in till fest, på lördag ska kära mor och jag börja måla i renoveringsprojektet (milstolpe? Javisst!) och sedan på eftermiddagen ska vi hem till Skruttens pappa och hans fru på kalkonmiddag. De har varit på varmare breddgrader i flera veckor så det blir ett lite försenat julfirande. Och söndag ska spenderas pysslandes med svägerskan och en vän.

Hela helgen är ju faktiskt fylld till bredden med massor av roliga och mysigasaker, väldigt väldigt trevligt. Ännu trevligare är att jag faktiskt har haft energi till att planera så mycket för helgen, för det var faktiskt ett tag sedan.

Nu blir det lite mer Jason Bourne och sedan sängen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar