söndag 15 januari 2012

"The fairytale wedding"

Efter en rafflande handbollsmatch blev det snabbt läggdags, det är nämligen Kim's fairytale wedding - part one på E-Channel. Och det kan man ju bara inte missa - visst?

Det är ju ingen hemlighet direkt att jag sedan länge har någon form av fäbless för skvallertidningar och diverse tv-program som ligger i närhet av skvallertidningarna. Och därför är det kanske inte heller någon nyhet att kanaler som E och MTV (som numera är allt annat än en musikkanal) rullar ganska så ofta här hemma. Det vill säga när jag får bestämma över tv-kontrollen.

Ett av programmen som har fångat min uppmärksamhet (läs beroende) är Keeping up with the Kardashians och söndagar klockan 22 till 22.30 brukar därför ägnas åt detta. Ikväll är det ett extra långt program då en av Kardashians gifter sig.

Sedan att äktenskapet bara varade i 72 dagar (som vi vet genom skvallertidningarnas rapportering redan innan bröllopet ens sänts) det är en annan historia. En historia som man säkerligen också kommer att få följa på tv - oh the drama!

Vad som dock är en hemlighet är att Skrutten, hör och häpna, är precis lika fascinerad av detta program som jag. När jag berättade att jag gick och la mig tidigt idag för att "Kim Kardashians bröllops sänds ikväll i ett extra långt program" så svarade Skrutten exalterat "är det?! Åh, då kommer jag också!".

Fast - sssschy - berätta inte att jag sagt något. Kan tänka mig att det inte ger så mycket extra machopoäng i hans kretsar om detta kommer ut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar