söndag 22 januari 2012

Sunday in bed

Trots att Skrutten redan åkt till renoveringshuset för en timme sedan så har jag själv inte ens tagit mig upp ur sängen än.

Jag planerar dock för det, och laddar för det, och laddar lite till, och planerar lite till.

Hur jag än försöker hålla mig ifrån att gå upp ur sängen så är det faktiskt dags. Min tanke är nämligen att jag ska försöka hinna måla lite till i huset innan det är dags för pysselträff med svägerskan och några vänner.

Annars så har den här helgen, som planerades energifyllt, inte blivit riktigt som det var tänkt.

Energin tog liksom slut någonstans på vägen, i fredags kände jag mig totalt slutkörd och hittade inte en endaste energignista. Begynnande sjukdom eller bara slutarbetad? Vet faktiskt inte, men trött var jag i alla fall.

Så någon fest blev det tyvärr inte i fredags. Istället hann jag precis få mat i magen innan jag stupade i soffan.

Klockan 18(!) kröp jag ner under en filt och somnade omgående. Sedan vaknade jag inte förrän vid nio nästa morgon. Så "lite" trött måste jag allt varit.

Men nu - rise and shine!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar