tisdag 15 november 2011

I taxin på väg till Sigtuna






























Sitter gäspandes i taxin på väg till Sigtuna där jag ska spendera mina sista två dagar i Stockholm - konferensandes.

Dagen kan inte ha börjat bättre, jag fick nämligen sällskap under både morgonsminkningen och packningen av resväskan, av ingen mindre än O och C's lilla dotter som fascinerat tittade på alla sminkborstar och annat som användes för att måla på "ansiktet".

Jag har kommit på mig själv att flera gånger tänka att det är idag som jag ska ta mig till Arlanda och hoppa på flyget hem till Blekinge igen. Men så är det ju inte faktiskt, det är först imorgon som jag flyger söderöver igen. I och med att jag har varit här sedan i fredagskväll så känns det som om jag varit borta ganska länge, och börjat faktiskt sakna min lilla familj lite smått.

Men nu ska det först och främst bli otroligt roligt och intressant under den här konferensen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar