torsdag 24 november 2011

Från bloggosfrären

Landade precis med rumpan i soffan och mest och försöker hålla ögonen fria från tårar eftersom jag tittar på Drömmen om ett barn på TV3. Ingen lätt match kan jag lova.

För att hålla de där tårarna borta så avleder jag uppmärksamheten lite genom att surfa runt och besöka några bloggar. En av de bloggar som jag läser dagligen är min vän Kajan och hennes systers blogg som kan hittas ----> här.

Och just idag hade Kajan bloggat ett renoveringsobjekt i vår närhet i form av en gammal skola, en byggnad som jag innan idag inte ens visste fanns där, vilkets rum/salar är helt fantastiska. Vilka möjligheter!

Så nu blir det fokus på två saker; 1. Hålla undan tårarna under tv-tittandet 2. Hålla fingrarna i styr så att de inte "råkar" få ännu ett renoveringsobjekt på halsen.

På tal om ett objekt så hittar på ----> här vårt nuvarande boende som ligger ute för försäljning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar