tisdag 1 april 2014

När torsdag blir tisdag

Istället för att träffas med tjejerna på torsdag så blir det en dejt ikväll istället minsann. Vi fick nämligen inte ihop det på torsdag allihopa och då valde vi istället att byta dag.

Så härligt nog får jag träffa dem redan ikväll. Och faktum är att jag redan träffat en av dem innan, detta för att vi spenderat eftermiddagen tillsammans hemma hos en vän (tillika också föräldraledig) i deras helt magiskt vackra hus.

Det var första gången som jag var där hemma och hade jag inte varit så upptagen med att försöka hålla fokus på min femtedel av barnaskaran (fem barn varav äldsta fyra år) så hade jag gapat av ännu mer av förtrollning.

Nu ska det bakas ihop lite bakad potatis med skinkröra, ikväll är det undertecknad som står för maten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar