onsdag 9 april 2014

Fullt ös, medvetslös...

Alltså den trötthet som infann sig efter att föräldragruppen varit här. Sex mammor, en pappa och sju barn är minsann en hel del.

Och svettpärlorna började samlas på min panna när lillan vilade hela sju minuter strax innan våra fikagäster skulle komma. Detta brukar nämligen leda till att hon är su… lite mindre glad.

Vi bjöd på våfflor, cake pops och chokladbollar. Och hur gott är inte en våffla med Nutella på? Alltså det är syndigt gott.

Detta tillsammans med ett hus fullt av bebisar och härliga vänner gör en dag mitt i veckan till en alldeles förträfflig dag. När min lilla loppa somnade i över en timme(!) i vagnen så fick jag till och med tillfälle att prata ordentligt med alla. Mat, magar och minnen från graviditeterna kan nog sammanfatta det väl.

Efter att sista gästerna gått hem så satte jag mig och lekte med min älskade prinsessa så att hon fick min odelade uppmärksamhet en stund och sedan begav vi oss ut på promenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar