onsdag 15 januari 2014

Mitt i veckan

Även denna vecka lever jag föräldraledig-deluxe-liv som jag skojade med Skrutten om igår.

Förra veckan var, som berättat, fylld med underbara saker i det sociala schemat. Och denna veckan verkar inte bli sämre.

Måndag - babyrytmik (älskade av lillskruttan och mamman fick sina farhågor motbevisade)

Tisdag - träff med härliga mammagruppen som bjöd på både överraskningar, fika och skratt (i vart fall efter att lillskruttan slutat skrika efter en skrikfest på 30 minuter efter att ha sovit lite för lite och blivit skrämd)

Idag - promenad med vän och tillika nybliven mamma som efterföljdes av frukost på Ritz

Och nu sitter jag och har min älskade lilla böna sovandes i knäet (hon ska ligga och sova hos sin mamma denna veckan minsann) och bläddrar i nya Mama.

Jag liksom dyker ner i njutandet av mammaledigheten och bara fyller upp alla depåer som jag bara har...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar