fredag 31 januari 2014

Insnöade

Som säkert många andra här i södra Sverige så ställde snön till det lite idag.

Vi skulle egentligen varit på lunch på jobbet idag för att fira av en kollega som går på sin föräldraledighet idag. Men när vägarna blev sämre och sämre så fick jag tyvärr vända hela ekipaget om.

Jag insåg att om jag inte känner mig trygg så är det absolut inget jag ska ge mig ut på med bebis.

Så vi fick ställa in planerna och istället blev det en sallad på stammisstället Ritz och sedan hem till varma och trygga hemmet.

Den där förvarnade snöstormen verkar det dock inte blivit något av så nu ska vi fira att det är fredag med att göra det vi brukar på fredagar - och det bästa vi vet - bege oss till badhuset.

Och imorgon är en ytterst spännande dag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar