måndag 24 februari 2014

Tillbaka i den friska vardagen

Idag är vi tillbaka i den friska vardagen och därmed precis hemkomna från babyrytmiken där vi har dansat och sjungit loss.

Jag köpte med mig en sallad ifrån Coop, ni vet en sådan där som man plockar ihop själv ifrån en salladsbar. Roligare kan det ju bli men med tanke på hur tomma kylskåpen ekar här hemma så var det inte så mycket att välja på.

Mellan tuggorna så skriker jag antingen "Strössel!!" eller "Sture!!", de där två har ju en förmåga att reta gallfeber på en. Det är nog bara en fråga om sekunder innan någon av dem åker utanför dörren istället.

I och för sig så roar de bebisen vilket gör att jag ju faktiskt kan få lov att få i mig de där tuggorna överhuvudtaget. Så de kanske får vara kvar inne ändå.

Annars är det bara måndag, solen skiner och snart är det dags att ta sig till badhuset. Jag njuter av att vi är tillbaka och friska från virus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar