fredag 21 februari 2014

Ett skepp kommer lastat

För snart en månad sedan så fick goda vänner till oss deras andra barn, en fin liten dotter, och vi har lite ont i magen för vi har inte kunnat vara och hälsa på dem ännu.

Som jag tjatat om tidigare så har ju hela februari varit fyllt av någon form av virus och det är ju det sista man vill ta med sig till en liten liten nyföding.

Men i och med att jag raskt sprang ut i butikerna och handlade lite smått när hon hade kommit så är jag snart rädd att hon växer ur presenten innan hon hunnit fått den, så idag bestämde jag mig för att slå in den och att vi istället ska lägga den i deras brevlåda.

Så får vi hälsa på sedan när vi är helt hundra procent friska, handspritat hela våra kroppar och allt det där…




Och nej vi heter inte och kommer inte heta det där efternamnet, det är bara en kombination av båda våra efternamn. Vi riskerar hela bröllopet varje gång vi försöker komma överens om vilket namn vi ska ha efter den stora dagen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar