tisdag 18 februari 2014

Jag kom att tänka på...


När lillan hade somnat under vår promenad innan idag så stoppade jag in lurarna i öronen och lyssnade på Hannah och Amandas senaste podcast samtidigt som mina egna tankar for runt i huvudet. Det märks att jag nog inte är riktigt frisk ännu för det var en salig blandning av tankar och lägg sedan till att förkylningen gör att det slagit lock för öronen vilket i sig medför att det blir en bubbelkänsla runt huvudet. 

Anywho…

Jag fick höra innan idag att Lush fanns i Malmö, nyöppnat eller inte visste vi dock inte, som är en av mina absoluta favoriter vad det gäller ansiktsmasker. När jag tänkte på Lush så kom jag att tänka på att när jag och Skrutten badade (i ett tidigt stadie av förhållandet) och jag gav honom en "tvål" som jag handlat på Lush som skulle fungera både som tvål och kroppsolja. 

När han försökte påpeka att den glittrade lite avfärdade jag detta snabbt med ett "inte alls…". Efter lite intvålande så insåg vi att det inte alls var någon tvål utan någon form av glittersten. Och det där glittret bet sig fast utan dess like. Helt plötsligt var jag inte riktigt lika populär längre. 

Stackaren glittrade av lila glitter i dagar efter det där…  Men vem vet att glitterstenar existerar liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar