söndag 20 oktober 2013

Nu pysslar vi igen



Skrutten blir alltid lika glad när han får höra att det är pyssel som står på schemat. Om inte ironin hörs igenom när jag skriver så kanske jag lika gärna ska skriva det rakt ut - han blir inte alls glad. 

Men han gör det, snäll som han är, och jag njuter av att vi både har kvalitetstid (som det så fint heter) tillsammans och pysslar. Båda två är favoriter hos mig. Vi har varken radio eller TV på i bakgrunden, bara vi två. 

Idag var det tackkorten för dopet som stod på pysselschemat. Och snart så kommer lite tackkort att trilla ner i brevlådorna hemma hos våra fina gäster som var med och delade Bönans dopdag

En och en annan mening har utbytts om bröllopet också, men än så länge så är det bara luftiga tankar om när, var och hur. To be continued på den biten tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar