fredag 18 oktober 2013

I bloggosfären

Ikväll ska vi hem till den här tjejen och hennes fästman för att se Idol och äta middag i goda vänners lag. De har ett fantastiskt hus som är alldeles nybyggt där de sista inredningsbitarna börjar falla på plats. Detta är våra gamla sambosar från tiden som kollektiv så att hänga med dem en fredagskväll känns liksom hemma på något sätt. 

Sedan svänger jag över och blir glad när jag ser att denna damen som kallar sig Knivlisa och som fått sin bebis (efter många dagars övertid) och skickar massor av grattis fastän att hon inte har en aning om vem jag är, då jag bara är en av alla bloggföljare. 

När jag ändå var inne på Mama så sneglade jag in lite hos Olga och blev trött bara av att läsa rubriken Höstutmaning. Ännu tröttare blev jag när jag (nyss) insåg att den där ringen på fingret också innebär att det är dags att ta sig i kragen och komma i form igen. 

För att inte trötta ut mig helt så kikade jag in till de här tjejerna där inrednings- och fixarinspirationen alltid väcks. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar