onsdag 16 oktober 2013

He popped the question!

Igår skrev jag om att min födelsedag i år hade en alldeles speciell känsla. Behöver jag säga att den nu verkligen för alltid kommer ha en alldeles speciell känsla?

Min Skrutt gick ner på knä och frågade om jag ville spendera resten av mitt liv med honom. Detta är en av de absolut finaste stunderna i mitt liv och mitt svar var ett "självklart ja". 

Idag går jag runt med ett tramsigt kärleksfullt leende på läpparna som jag omöjligen kan släppa. Tänk att han nu ska bli min man...

Vi njuter av gratulationerna som strömmar in från Facebook...

...och Instagram efter vårt offentliggörande. 

Andreas chefer har gratulerat honom via deras FB-sida och han har
till och med blivit intervjuad i radion. Ett minne för livet...


2 kommentarer:

  1. Hörde intervjun! Jösses vilket frieri! Kan jag skicka min sambo på kurs hos din? :)

    SvaraRadera
  2. Glömde ett stort grattis också förstås! :)

    SvaraRadera