torsdag 21 augusti 2014

Lekpark, lunchdejt, grannstaden och löparspåret

Ja, som rubriken lyder kan man nog sammanfatta dagen. Jag fullkomligt älskar våra förmiddagar där vi har som ny rutin att först gå en runda med Strössel och sedan till en av oss nyupptäckt lekpark. Det är så fascinerande att se hur lillan upptäcker den spännande världen.

När vi var nere på stan och det närmade sig lunchtid så var jag inte alls sugen på att gå hem, utan bjöd istället med min mor till en Ritzlunch. Problemet var bara att jag inte ens hade en skötväska med mig (hade ju tänkt gå hem efter lekparken) så vi fick springa inom affären och köpa både mat och blöjor - men vad gör väl det?

Efter en liten utflykt till grannstaden på eftermiddagen som avslutades med att jag "råkade" springa inom Hemmakväll så hann jag bara precis hem och byta om innan jag begav mig ut i löparspåret. Skönt, men tungt då den där förkylningen inte har släppt till hundra procent ännu.

Och därefter har jag suttit som klistrad framför datorn då Rebecca skickade över fler bilder från bröllopet idag. Åh denna l j u v a dag... Så himla roligt att se lite fler bilder och få njuta och återuppleva ännu lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar