söndag 1 juni 2014

Vilken dag

Vilken dag det blev igår! 

Andreas och Rebecca hade valt en plats att vigas på som var helt magisk. De gifte sig på Kärleksstigen i Hörvik, vilket är mitt inne i skogen, och jag kan nästan inte beskriva det rätt nog för att få in den rätta känslan.

Men för er som sett Twilight när Bella och Edward gifter sig, var det.

Idag är jag en kombination av upprymd och väldigt trött. Om bara ett par timmar ska vi träffa brudparet på brunch och det ska bli roligt att hinna prata lite mer med dem om igår.

Och vårt uppdrag? Det är egentligen inte jag själv som ska svara på det och bara brudparet är glada så är jag nöjd. Det gick minsann inte som planerat, speciellt inte då jag börjar dagen med att dra av en lagning bak på framtanden, men det var precis som det skulle vara ändå. Fantastiskt. En helt otrolig kväll. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar