lördag 7 juni 2014

Tack, tack, tack

Igår kom den där dagen som jag sett fram emot med skräckblandad förtjusning.

Jag blev toklurad och skulle inte alls upp till träning tillsammans med mammaträningsgruppen på morgonen, utan det var dags för möhippa.

Jag är så glad, upprymd och svävar på små rosa moln idag. Jag vill bara ropa ut mitt tack till mina fina tärnor som ordnat dagen, alla som kom och var med och till alla som varit med och fixat, lurats och hjälpt till.

Jag som var så säker på att det var nästa helg erkänner att jag hade noll koll. Det svider. Men jag erkänner.

Måendet är faktiskt oförskämt bra idag, men trött är jag och ont i kroppen har jag. Så innan jag berättar om allt från kändisar till om islandshästar så ska jag spendera kvällen i soffan framför den nya säsongen av Orange is the new black.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar