onsdag 18 juni 2014

Redan onsdag?

Svisch... Så låter det ibland när tiden springer förbi. Alltså det händer så mycket roliga saker!

Det kliar ju i fingrarna att visa saker inför bröllopet, men vi får hålla oss lite till.

De senaste två dagarna har vi suttit uppe halva natten (på riktigt) för att bli klara för inlämning av material till alla trycksaker. Skrutten jobbar ju på dagen och jag har lillan så då blir det kvällstimmarna som vi får jobba på.

Tröttheten gjorde sig påmind igår när jag somnade sittandes i fåtöljen ute hos mor efter att lillan somnat.

Det är ju väldigt väldigt roligt att göra alla dessa saker men jag erkänner att det var så skönt när vi lämnade iväg det sista idag och nu kan andas lite igen.

Passande att vi fick ta detta ryck var det också för idag fick lillan feber. Hon har velat sova i min famn precis hela dagen och hennes taskiga mamma tycker att den där febern faktiskt varit ganska så mysig.

Särskilt produktivt är det dock inte, det har fått bli att utföra det jag kan från mobiltelefonen. Men det som saknas i produktivitet väger mysfaktorn upp.

Min snälla mor var här med krya-på-lillan-saker och även en tidning till mig så den ska jag passa på att bläddra i nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar