lördag 16 november 2013

Mitt i maten

Vi har precis slängt i oss lite snabbmat (ajabaja inför bröllopsformen) och Skrutten är iväg på enskilt uppdrag.

Snabbmaten blev ett resultat av att jag blev så hungrig att jag nästan trodde jag skulle svimma när vi var iväg och tittade på en matta till min garderob.

Vi fick nämligen ett ryck och tog tag i två projekt här hemma idag. Dels ska min garderob få en matta på golvet. Igen. Denna förra fick vi riva ut efter att Strössel... Ja, vi fick riva ut den helt enkelt.

Och samma matta ska få pryda vår trappa ner till källaren. Vi tror att det kommer bli lite mer ombonad känsla då och kännas mindre som just en källartrappa.

Vi hade precis hittat rätt matta när jag blev panikhungrig. Så vårt gemensamma projekt avbröts för en stund.

Nu när maten landat i magen så fortsätter vi så fort Skrutten kommit hem med mattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar