torsdag 14 november 2013

Intensiv dag (igen)

Idag har dagen också gått i ett. Fastän att vi steg upp klockan 06 så har schemat precis hållt.

Riskmomentet kom när jag fick åka iväg akut med Strösslan (som visade sig vara ok) till veterinären vid 14-tiden och varken hade Skrutten hemma eller tillgång till bil.

Just där och då är man otroligt tacksam att man kan ringa lillskruttans mormor som kommer förbi och räddar dagen. Hon fick mysa med bebisen en timme och jag skyndade iväg med Strössel.

När vi kom hem igen från veterinären så myste jag loss med Bönan som började inta eftermiddagsvilaposition. När hennes andetag började bli så där tunga så de avslöjar att sömnen är alldeles runt hörnet då kände jag hur mina andetag blev precis lika tunga.

Så där somnade vi på soffan tätt ihopmysta. De finns stunder i livet, och så finns det stunder i livet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar