tisdag 19 november 2013

Jag smiter

Vi har suttit bänkade framför kvällens match. Några egengjorda hamburgerbröd eller ens hamburgare blev det förresten inte.

Köttbullar och potatis blev det dock. Det var inte bakglädjen som försvann direkt, bara tiden. Skrutten har tillsammans med sina vänner i vart fall fått lite öl och chips uppdukat.

Den där matchen började dock bli något förutsägbar så jag tackade för mig och gick upp. Sträckte gäspandes på armarna och yppade orden "tar en tidig kväll". Att jag sedan egentligen kollar på Paradise Hotel det talar vi väldigt tyst om.

Sedan så hörde jag på ropen där nerifrån att det vände och började gå riktigt bra för Sverige och började ångra mig lite.

Sedan hörde jag nya rop och förstod att det började gå sämre igen. Då ångrade jag mig lite mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar