lördag 15 mars 2014

Välkommen helg

Idag blev det inga pannkakor till frukost. Jag och blivande maken tänkte att vi nog fick ta oss en något nyttigare frukost efter vår tacobuffé igår (tacos och Let´s Dance undrar hur många svenskar som körde den kombinationen igår..?) om det ska bli någon ordning inför sommarens bröllop.

Det är nämligen så att jag har ett måldatum tidigare än vårt datum. Då det nämligen är den stora dagen för två av våra nära vänner (och före detta sambos faktiskt) redan innan sommaren och till deras stora dag har jag fått äran att vara toastmadame.

(Ja det är en händelserik och aktiv vår, det är jag medveten om, men jag känner mig så lyckligt lottad över att ha så många roliga saker som händer. Fler spännande projekt är ju faktiskt på gång också, men dessa efter bådas våra bröllop…)

Morgonens promenad är avklarad och den var lite tyngre än vanlig för som det blåser ute. Och så blev det lite tyngre också för att jag testade på löpsteget i några minuter. Dock väldigt väldigt försiktigt för det är inte att rekommendera att börja springa med barnvagn det första man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar