söndag 9 mars 2014

Kalassöndag

Vilken dag det blev igår!

Även om mitt hjärta skrek efter mitt lilla hjärta ungefär precis samtidigt som de första tonerna för Melodifestivalens final gick ut i högtalarna. Vilket var ungefär samtidigt som när vi fick middagen serverade på tjejdagen SHD#7.

Tänk att vi nu haft sju dagar fyllda av aktiviteter tillsammans. Det här med SHD som vi uppfann en handfull tjejer på en picknickfilt i gröngräset tillsammans med var sitt glas rosé.

Och den sjunde dagen gick minsann inte av för hackor, men mer om den får det berättas tillsammans med lite bilder tror jag nog.

Vi började dagen med en promenad tillsammans jag, Skrutten och bebis. Vi gick upp i skogen och fastnade mot rundans slut på ridklubben som hade hopptävling. Vi stannade några minuter och jag började faktiskt sakna den där hästryggen.

Efter lunch i magen och lite hemmapyssel så svirade vi om och gick över till grannarna (vi bor inte riktigt grannar men så nära så vi säger så ändå) och firade deras tvååring. Vår lillskruttas första barnkalas minsann. Dagen till ära hade hon en av mina gamla klänningar som jag själv hade som liten.

Det värkte i hjärtat när hon satt och lekte tillsammans med de andra barnen, där hon snällt fick vara med trots att hon absolut var minst i gänget.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar