tisdag 13 augusti 2013

En månad idag

Idag är det en månad sedan vår lilla Böna kom till oss. Den där månaden har både svischat förbi, men ändå inte. Jag kan liksom inte föreställa mig hur det var innan, innan hon fanns här hos oss.

Vi har firat dagen med att fika med några vänner på eftermiddagen och sedan få överraskningsbesök av mormor som kom med så underbara enmånadspresenter till lillan.

Tänk vilket äventyr den senaste månaden har varit. Aldrig har vi sovit så lite (även om vi sover bra och gott på nätterna mot hur det kan vara), torkat så många kräkfläckar, bytt så många blöjor och gungat och vyssjat. Och som vi har njutit av att göra detta.

Bönan är ett väldigt efterlängtat barn och jag får nypa mig själv i armen varje dag för att bevisa för mig själv att jag inte drömmer. Vi är så glada för att just hon valde att komma till just oss.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar