fredag 9 november 2012

Ringarna...

...under ögonen har just nu en sådan där fin plommonlila färg. Undrar var den där färgen egentligen kommer ifrån...

Det blev (återigen) en sen dag och kväll. Kanske inte lika planerat som de övriga kvällarna, utan ikväll hade vi ett litet "Gevaliamoment" då några vänner (och även tidigare arbetskamrater) råkade vara i stan och kom förbi på en kopp kaffe. Ytterst trevligt och jag skrattade ibland så mycket att jag fick ont i magen. Eller så kan det vara vännerna som skrattade ännu mer när jag visade mitt senaste inköp från Nelly.

Ikväll var det i vart fall ingen träning som stod på schemat och det ska faktiskt erkännas att det var väldigt skönt.

Och imorgon är det fredag igen och därefter står en oplanerad helg framför oss (fortsätter att hålla mitt löfte till Skrutten). Dock skulle jag kunna tänka mig en tripp till Ikea, en spontan sådan då så klart, ingen planering här inte, för att inhandla lite småfix som vi behöver.

På lördag har jag tänkt att ta mig/oss en ordentlig sovmorgon. Tror att det är välbehövligt för att ta igen sömnbristen ifrån denna vecka. Alternativt skulle jag kunna tänka mig att gå upp (relativt) tidigt, gå en morgonpromenad med Strössel och sedan hoppa i pyjamasen igen och slänga sig framför Nyhetsmorgon för att stanna där tills lunch.

En resväska skulle jag också behöva införskaffa då det blir en sväng upp till kungliga hufvudstaden i nästa vecka.

Låter väl som en ypperlig idé?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar