söndag 18 november 2012

Dags att liva upp det här inne lite igen...

Det har varit en sanslös vecka och ibland har jag undrat hur jag ska hinna andas. Det har kanske inte varit en toppen sömnperiod heller med hänsyn till förutsättningarna.

Dock har jag vetat sedan länge att denna veckan skulle bli precis så här, detta har ju gjort att man kunnat planera lite mer och framför allt samla energi innan. Sedan så är det bara en massa roligheter som hänt och det underlättar ju.

Det tråkigaste var ju dock att min Stockholmsbesök var så stressigt att jag inte fick en chans att hälsa på mina fina vänner som bor i den kungliga hufvudstaden. Eller kanske man bara ska ta det som en anledning att åka upp snart igen?

Med tanke på veckans hektiska schema så har helgen (planenligt) varit väldigt lugn. Vi har mest strosat runt här hemma, struntat i både städ- och tvätthögar och lekt med Strösslan uppe på Brukshundsklubben.

Om man tycker att vår kära hund är pigg i vanliga fall så är det ingenting mot när man släpper henne lös på ett öppet fält och presenterar en tennisboll för henne. Magnifikt nog så piper denna tennisbollen också. Strösslan tyckte antagligen att detta var det allra bästa av två världar.

Och, inte att förglömma, så har bi sett den senaste (och sista?) Twilightfilmen. Den var bra, men kanske inte riktigt lika bra som de andra. Hur som så var det mysigt att sätta sig i biomörkret.

Nu inväntas en ny vecka och därmed nya möjligheter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar