onsdag 21 november 2012

Färdigdansad och nyduschad

Min herre vad mycket jag hade missat på dansen när jag var borta i förra veckan (Stockholmstrippen), hade fullt sjå idag att hänga med. Och då är det sista dansträningen i nästa vecka redan och därefter är det bara scenrep, genrep och show kvar. Jisses...

Jag och Kajan promenerade tillsammans ut till dansen idag, vilket var vansinnigt härligt, och något gym innan blev det inte. Vågar inte bege mig dit riktigt ännu med hänsyn till min ihängande förkylning (som bara verkar bli värre), så det får lov att vänta helt enkelt.

Efter dansen har det bara varit TV-soffa och långdusch. Lite komiskt att det tog Skrutten fem minuter att duscha och fixa i ordning sig inför kvällen (manligt?) medan liknande procedur tog mig 45 minuter (kvinnligt?). Tror att den kvinnliga proceduren är något mer utdragen på grund av allt fix och trix som ska göras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar