lördag 10 november 2012

Lördagsfrukost



Redan igår började jag längta efter frukosten idag. Efter träningen igår åkte vi nämligen och provianterade lite inför både gårdagens middag, dagens måltider och också middag för imorgon. Jag var sugen på ungefär allt i butiken, speciellt alla frukostvaror. Vanligtvis är jag ju ingen frukostmänniska alls, brukar nöja mig med en kopp kaffe. Men det här Hälsoracet verkar ha fått fart på frukostmagen. 

Därför plockades det ner ägg, skinka, havregryn (till gröt), Finn Crisps och ingredienser till American Pancakes (lchf så klart) i kundvagnen igår och frukosten idag blev gudomlig. Massor av godsaker och en lån paus framför Nyhetsmorgon

Vaknade faktiskt redan strax efter klockan 8 idag, kände mig utvilad och steg upp ur sängen för att ner i köket och påbörja frukosten. Vet inte riktigt vem av mig och Skrutten som var mest förvånad över den här plötsliga morgonpiggheten. Men skönt var det i alla fall. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar