söndag 30 september 2012

Söndag

Som vi hade roligt igår. Middag och fest med ett gäng härliga tjejer och sedan dans intill småtimmarna. Hade faktiskt till och med lite ont i fötterna när jag vaknade idag, fastän att jag hade bekväma Converse på mig igår.

Dock så är det ju så att man av dansande till småtimmarna blir "ganska" så trött dagens efter, men det kanske inte är så konstigt om man inte kommer i säng förrän vid klockan fyra på morgonen. Sedan är ju sanningen den också att man inte är lika... van längre. Det händer ju faktiskt mer och mer sällan att vi är ute på stan och rumblar.

Trots tröttheten så hade det kalasats idag. Vi var bjudna på min gudsons och hans lillasysters kalas. God mat, fina människor och kalasstämning - inte så svårt att stå ut med trots tröttheten. Kan dock inte riktigt förstå att min gudson har hunnit fylla 11 år redan, ibland vet jag faktiskt inte vart alla år tar vägen. Vart tar de vägen?

Och på tal om år så måste jag säga att man nog allt kände sig lite... är gammal rätt ord kanske? När vi var ute igår. Men det kanske bara är att inse faktum när man går ut på ett ställe som har 20 års gräns och man själv är 28 (snart). 

Nu är vi hemma igen, de små liven (husdjuren) är också hemma igen och ordningen är återställd. Ska försöka hålla ögonen öppna igenom en film tillsammans med Skrutten innan det är dags att ta farväl av denna helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar