lördag 22 september 2012

Mitt Instagramberoende

För inte så många månader sedan så hade jag inte ens Instagram, men nu kan jag inte få nog av denna fantastiska app. För icke-beroende så är Instagram en app där man publicerar bilder, lite som en form av microbloggande i bildformat, samtidigt som man kan lägga på snygga filter på bilderna man publicerar. Så de alla bilder blir alltså lite snyggare i Instagramformat. 

En av av dem som jag följer på Instagram är en användare som heter Creative Foods som lägger upp helt underbara bilder på mat i alla dess olika och finurliga former. För en bakälskare som mig själv så är detta en sensation - små söta cupcakes med rosetter, tårtor som är som konst och roliga saker som Pacman bakelser.

 
Copy - Paste från Instagram. Små söta konstverk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar