tisdag 16 september 2014

Sedan sist...

…har jag haft otroligt roligt med tjejerna i lördags. Vi tävlade i hinderbana, spelade innebandy och spökboll och avslutade kvällen hemma hos Carro med otroligt god mat och massor av tjejsnack. Jag kämpade mot ett migränanfall (som tack och lov lyckades avvärjas) nästan hela dagen så kände mig inte riktigt på topp, men så kul jag hade ändå. Och jag tror nog allt jag talar för alla.

myst något så vansinnigt med min lilla tjej i söndags.

…spenderat större delen av söndagen med att bygga ett leksakskök till den dära lillan.

…bjudit fina vänner på en riktig söndagsmiddag i form av Slottsstek med potatis och gräddsås.

…påbörjat en ny jobbvecka.

…tränat ett träningspass som gjorde mig skakig i ungefär precis varje muskel i hela kroppen. Vad sägs om att göra plankan med en 20kilos vikt på ryggen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar