onsdag 10 september 2014

Jo men visst...

Alltså det var ju några veckor sedan som jag hade närvaro uppe på träningen hos Ola (förkylningar, tredagarsfeber hos lillan, att tisdagspassen är det som passar bäst och alla andra (bort)förklaringar) men igår var jag där.

Och alltså jag kände nog tusan att jag hade mer fysisk energi än på länge, kunde lyfta mycket tyngre än jag gjort på ett bra tag… Kan det ha att göra med att jag numera har tappat en hel del av min vardagsmotion som tidigare kom "gratis" i form av barnvagnspromenader, lyfta upp och ner på lillan, putta på överfylld barnvagn efter handlande på Ica och springande i lekparken? Att jag faktiskt på något sätt har mer fysisk energi sparad?

I vilket fall…

Det var en härlig känsla igår och den fortsatte att vara härlig när jag tog en springtur hem i regnet (hurtigt värre) efter passet… Men idag… Alltså stelheten…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar