fredag 25 juli 2014

Vi två - idag igen

Vilken dag vi har idag. Pappan i familjen är iväg sedan lunch för att fira en av våra vänner som fyllde det stora 3.0 för några veckor sedan. Och jag måste erkänna att det är lite mysigt att bara vara lillan och jag också. Igen liksom.

Och ett telefonsamtal vid lunchtid satte verkligen min energi för dagen. På topp!

När lillan vilade lunch så for jag därför runt här hemma som en liten Duracellkanin och fixade med saker här hemma. Underbar känsla när energin är där den ska vara. Det har den i och för sig varit länge nu. Bra flow helt enkelt.

Och så här vi ätit blåbär tillsammans och sedan badat, plaskat, badat och plaskat i en hemmagjord pool här hemma. Vi njuter verkligen av denna sommaren.

Ikväll ska jag sluta samman med det födelsedagsfirandet gänget så mamma kommer och passar lillan när hon lagt sig och jag ska sminka sommarfräknarna och få lite god mat i magen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar