söndag 6 juli 2014

100 mil på 36 timmar

Vi avverkar just nu de sista kilometrarna sedan är vi hemma igen efter en tripp till Karlstad som startade i gryningen igår.

Vi har varit uppe på överraskningsfest för en fin vän och dra mig baklänges vad roligt vi har haft.

Det har varit minst sagt intensivt då vi åkte upp samma dag som festligheterna skulle vara (för att vara ifrån vår lillstrumpa så lite som möjligt) men från det att vi kom fram så har det varit helt fantastiskt. Vilket gäng och vilka upplevelser! Vi är så glada om att vi fick vara med, för hade det inte varit så att vi gifte oss förra helgen så hade jag utbrustit att detta var mitt livs fest. Så. Himla. Roligt.

Nu är vi alldeles strax hemma och mitt hjärta skriker efter vår lilla dotter. Om bilen hade gått sönder nu så hade jag sprungit sista biten. Som vi har saknar henne. Allra första gången vi befann oss i en annan stad än vår lilla tjej.

Någon som tror att det blir "lite" kramkalas om några minuter?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar