lördag 26 juli 2014

Kakel och bröllopsbilder

Vi passar på i dagens skugga att åka iväg och välja kakel (det förra blev ju helt fel och sedan har projektet liksom legat lite vilande) till köket. Visst är man bortskämd med denna sommaren när man kan välja att åka iväg, med helt gott samvete, och kolla kakel bara för att det är en skuggdag?

Därefter tar vi oss vidare till grannstaden för en liten shoppingtur med päronen som inte heller tar en stranddag idag.

Spännande det ska bli med kaklet och om jag tittar in i spåkulan så tror jag nog att maken kommer vilja sätta det på en gång ikväll och då kommer jag, medan jag beundrar hans jobb, pyssla med lite bröllopsbilder tänkte jag.

För visst vill vi se mer?

Jag tror vi startar med förberedelserna av oss tjejer och hur det var när jag och maken såg varandra för allra första gången denna stora dag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar