torsdag 5 december 2013

Vi testar igen

Lillan tyckte verkligen inte alls att det var roligt att vara med på träningen förra torsdagen. Vår lilla böna är nämligen lite försiktig av sig när det gäller nya miljöer eller främst när det är lite stökigt och allra speciellt då de finns andra barn som gråter i närheten.

Att gå till föräldragruppen i början var absolut inte det lättaste, men detta tycker hon nu är hur kul som helst.

Efter förra torsdagens träning var jag så frustrerad (man kan ju aldrig bestämma att en bebis ska vara på gott humör, men jag tyckte att jag hade gjort allt i mat- sömn- och lekväg för att hon skulle vara tillfreds) att jag tänkte "nä aldrig mer...".

Men så fort jag tänker de där tankarna om "aldrig" så tänker jag dock i nästa tanke "nä hä minsann, inte ge upp".

Så idag testar vi igen och försöker dels vara lite mer planerande gällande sömnen (vi går en halvtimme tidigare och försöker somna i vagnen) och se också om lillan känner igen sig lite efter sist.

Underbart nog har jag min Anna med mig idag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar