fredag 27 december 2013

Långpromenad och podcast

Har precis kommit hem från en långpromenad med bara mig själv och bebis. Vår lilla Strössla är på "kollo" hos sin mormor så idag blev det fokus bara på mig själv och barnvagnen. Vilket faktiskt är riktigt skönt.

Skönt var också att jag nu har flera olyssnade avsnitt av Hanna och Amandas Fredagspodden. Så när lillstrumpan somnat i vagnen så stoppade jag in hörlurarna och passade på att gå en extra lång runda.

Idag blev det faktiskt en runda som jag inte brukar gå. Och jag hittade hem minsann också. I och med att mitt lokalsinne oftast är lika med noll (Skrutten fick lära mig en runda när jag skulle börja vara föräldraledig själv och den har jag gått sedan dess) så är det minsann en bedrift.

Nu vaknar bebis på altanen och det är dags för oss att packa badväskan för idag vankas det fredagsbad. Bland det bästa jag vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar