tisdag 19 mars 2013

Tisdag

Både vardagar och helgdagar bara flyger iväg, jag vet att jag tjatar om hur fort tiden går, men ibland känns det lite otroligt. Speciellt eftersom vi vandrar ner mot tvåsiffrigt på antal dagar som det är kvar tills den stora dagen i juli.

Helgen innehöll en massa roligheter (fastän att jag firade fredagskvällen med att somna strax efter 21). Men i lördags orkade jag hålla ögonen öppna och gå på fest till och med. En riktigt trevlig tillställning.

Ännu roligare var också att en barndomskamrat sov över i gästrummet över natten till söndag, vilket blev ett utmärkt tillfälle att ta en "catch up".

Och nu tuffar vi med stora steg mot nästa helg, min fredagskväll blir denna vecka redan på torsdag, för på fredag sätter jag mig på ett tåg tillsammans med Kajan och beger oss upp till Stockholm.

I Stockholm ska vi hinna träffa pluggänget från Uppsalatiden, shoppa, dricka en chailatte och inte minst se Alex Schulmans föreställning på Maximteatern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar