onsdag 31 oktober 2012

Status

Jag är mör i kroppen efter ett dubbelt träningspass (gym och dans), men det är en skön mörhet.

Tre av fyra familjemedlemmar sover redan sött och fajtas om platsen i sängen.

Jag fullkomligt älskar att vi "vunnit" en timme extra. Säg hej till pigga (nja... lite piggare i vart fall) morgnar och istället trötta kvällar.

Jag längtar tills fredag. Inte bara för att det är fredag utan för att jag och mor ska ha en eftermiddagsdejt.

Jag är kär i min nya Mac, även om frustrationen tenderar att titta fram lite då och då för att det är mycket nytt att lära sig.

Det är dansuppvisning om fyra veckor(!), inte alls nervös redan, inte alls...

I helgen ska vi trädgårdsfixa. Måste bara se till att rota fram de där gröna fingrarna. Vet inte riktigt vart de befinner sig egentligen.

Och så är det ju frukost Ritz på morgonen på lördag.

Annars inga planer för helgen som utlovats Skrutten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar