tisdag 16 oktober 2012

Som en prinsessa...

Idag har jag minsann mått riktigt som en prinsessa, det har ju trots allt varit min födelsedag idag och då får man allt lov att må som en prinsessa.

Jag är helt överväldigad av alla grattis på Fb, per sms, mail, via telefonsamtal, överraskningsbesök, presenter, skratt, flamsigheter, lunchdejt och annat otroligt roligt idag.

Presentbordet har redan hunnit fyllas upp av presenter (fastän jag inte ens bjudit till kalas ännu) och det är otroligt fina saker.

Eller vad säga om förkläde från Lexington, en rosa handväska, bakburkar, en weekend till Köpenhamn, urgulliga brickor, kaffemuggar, bakbok i LCHF-stil, blender och en massa annat underbart fint.

Jag har verkligen bara adjektiv i mitt ordförråd idag.

Mått som en prinsessa var det.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar