måndag 15 oktober 2012

I bloggosfären

Efter ett tips från Kajan så kikade jag in på Carros blogg idag, vilken jag dagligen kikar in på i vanliga fall också, och såg att hon hade gjort en blogglista efter bloggar hon läser.

Carro har ju som sagt en alldeles egen blogg, där det är mycket fart och fläkt och hon har en förmåga att uttrycka sig så där träffsäkert och fängslande så att man varken kan slita sig eller låta bli att skratta när man får sin dagliga dos av bloggen.

Det måste komma efter att bloggen är precis som hon själv är - träffsäker, fängslande, vacker, rolig och alldeles alldeles underbar.

Roligt nog fanns Hus Nr 24 med i blogglistan och Carros presentation av min kära blogg kunde nog inte varit mer... just träffsäker och ytterst väl sammanfattad.

9. Susanne, också en brutta från Sölvesborg som lever ett hektiskt liv tillsammans med sin karl, en tuttig katt och  en energisk hund. För tillfället pågår ett inspirerande hälsorace. Här bjuds på inspererande inredning, söta klänningar, bakning, roliga inlägg och mycket rosa.

2 kommentarer:

  1. Åhhh, vad glad jag blev av detta Susanne! Tack för fina ord :) Kram

    SvaraRadera
  2. Mitt i prick! :)

    SvaraRadera