fredag 17 oktober 2014

När hjärncellerna tappas bort

Denna veckan har kanske varit något för stressad, min hjärna har nämligen inte fungerat helt optimalt. Eller hjärnan och hjärnan, minnet kanske jag ska uttrycka mig som.

Det har glömts bort alltifrån en väntande make (på riktigt...) till att jag skulle gå en HLR-utbildning.

Och nyss höll jag på att glömma köpa tågbiljett, jag är inte så van att köpa tågbiljett då jag åker min vanliga sträcka på pendlingskortet, men idag ska jag en bit längre. Och då måste man köpa biljett, det vet jag ju. Är i för sig glad att jag kom ihåg att inte hoppa av på min vanliga station utan att åka vidare.

Så här blir det när det är för mycket, då blir det svårt att hålla sig närvarande och då blir det i sin tur att saker glöms bort.

Så i helgen blir det fokus på återhämtning och det ska göras i form av att bara vara.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar