torsdag 2 oktober 2014

Egentligen...

…så skulle jag bara kika lite bland bilderna på datorn för att göra en ny headers, den gamla känns som om den hängt med ett tag nu, men så är det så lätt att fastna i bildarkivet…

Magen i vecka 20+ någonting när vi berättade på sociala medier att väntade lillan. Nu i efterhand så tycker jag knappt att det syns att jag är gravid, och då hade vi faktiskt hunnit gå halvvägs. Dock så sa det bara "pang" veckan efter detta.

Magen sedan i vecka 40 + 1, då syntes det "lite" mer. Hon föddes 6 dagar efter detta. 

Så här ljuvligt hade min kära mor gjort det tills vi skulle komma hem från BB. Många, hormonfyllda, tårar sprutade. 

Har hon verkligen varit så där liten? Verkligen? 
Jag kan faktiskt inte förstå att det är hon på vissa av de där bilderna, hon känns sig inte alls lik, men det är nog för att hon alltid ser ut precis som hon gör just nu i mitt huvud. Och då glömmer man hur det var innan, eller litegrann i alla fall.

Nu… Måste jag sova. En lång, rolig, innehållsrik arbetsvecka är inne på finalen imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar